Ons eerste schoolreisje 🤩

Zaterdag was onze eerste wedstrijd! We hadden er heel veel zin in. Zare was mee en Mette en Donika en Saskia en Saskia en Anouk en Fleur en Eva en Romy en Vera. En ook Inez en Carien en Ron waren mee. Dus dat was heel gezellig 😁😎. Eerst moesten we met de auto 🚗. In de auto was het gezellig. Daarin zaten Saskia en Inez en Mette en Romy en Donika en Eva en Saskia 🥷🏼. In de auto was er K3 muziek 🎶, dat vonden wij heel leuk. De leukste vonden wij oya lele 👏🏼. We moesten ook nog even stoppen om chocola 🍫 te halen voor de fluiters.

Toen we in de zaal waren, moesten we heel lang wachten 😴. De wedstrijd voor ons duurde veel te lang ⏰. We gingen juichen zodat ze zouden winnen 📣. Maar het werd toch een 5e set ☹️. En toen mochten wij warmlopen! Dat was leuk. En toen moesten wij ballen slaan 💪🏼. De ballen van de tegenstander stuiterden steeds tegen de muur. Dat was lastig vangen 😰! En toen begon de wedstrijd.

De wedstrijd vonden wij niet leuk 😠. De tegenstander was heel gemeen en hun opslag was veel te hard en toen namen zij alle punten mee 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭.

En toen was het weer tijd voor taart 🍰😋. Dat was heel lekker, met citroen 🍋! We mochten drinken uit de automaat halen 🧃, dat was cool! En toen was het alweer tijd om met de auto naar huis te gaan, want het was al bijna tijd voor Sesamstraat 📺. Maar toen was er file 🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗 want FC Twente moest spelen. Die hebben wel gewonnen 😁. Maar het wachten was niet leuk ☹️. K3 en Kinderen voor Kinderen maakt het wel leuker. En toen waren we te laat voor Sesamstraat.

Dit was ons eerste teamblog. Wij hebben zin in zaterdag. Dan willen wij graag alle punten stelen en dan zijn de teampresentaties 🙋🏼‍♀️. Doei doei!

Wij mochten onze eerste wedstrijd spelen

Maar de tegenstander wilde geen punten delen

Dat vonden wij stom

Wij weten niet waarom