Escalatievliegtuig gespot in Delden✈️📣🍻🚨

Heyyy trouwe bloglezer, het is weer tijd om je weer bij te praten over de gebeurtenissen die afgelopen vrijdag hebben plaatsgevonden. Na de teleurstellende nederlaag van de week daarvoor, was het weer aan ons om de zaken weer recht te trekken en in de Boeing een upgrade in klasse te verzorgen. Wij willen namelijk dat onze reizigers in de hoogste klasse (eerste klas business VIP class) kunnen vliegen en dus rust ons de taak; 2de worden! Dit betekent volle punten pakken bij elke concurrente vliegmaatschappij, te beginnen met Devoc.

Toevallig moesten de escal8ion dames ook in Delden hun revenge halen, en wel na de wedstrijd van ons, dus kon een teamdate met onze TvhJ rivalen niet uitblijven. Hoewel er van beide teams toch wat gemord werd om het vroege avondeten, half 5, zijn we met z'n allen met de trein naar Delden gevlogen waar wij eerst onze wedstrijd zouden spelen. De dames zouden ons aanmoedigen, wij daarna hen. Om de liederen wat kracht en ondertoon bij te zetten, is ook de grote Harambeetrommel meegenomen. Wij achtten dat die toch niet nodig was die avond:)

Na een wat lange warmloopsessie, een paar tegenstanders dachten blijkbaar dat ze om 9 uur zouden spelen..., begonnen we aan wat een heel spannende set ging worden. Vanaf het begin was het namelijk steeds een punt of twee voor de één, dan voor de ander. We waren eigenlijk nog een beetje zoekende naar de goede vorm. Maar met het fantastische, doch wat onritmische *kuch kuch*, support van de zijkant, konden we de set naar ons toe trekken.

Met de 25-27 (juf! schikken jij) hadden we Bedo wel een kleine hartverzakking gegeven. Om dit te voorkomen in de daaropvolgende sets werden er toch weer zeer wijze woorden gesproken door hem; "Hoger pakken, harder slaan!" Dit waren wij natuurlijk al weer vergeten, dus gingen de sets daarna ook een stuk makkelijker. Naast de hervonden aanvalskracht kwamen er ook andere nieuw geleerde technieken naar boven in de wedstrijd. Zo zijn er zowel als met steekjes als met nekjes gescoord, scoorde Lars 6 aces, beoefende Menno zijn doortik skill ten koste van één lauwe fristi en was René een pannenkoek. Of deed hij een pannenkoek? Ik weet het ook niet zo goed meer. Afijn, de verdere drie sets werden zonder al te veel problemen gewonnen!

Onder het genot van een heeeerlijk kaasplankje (de rookkaas van de appie is echt goddelijk, haal hem!) zijn wij toen de dames gaan aanmoedigen. Voor de gebeurtenissen van deze wedstrijd verwijs ik je naar hun blog die vast binnenkort zal verschijnen. Met bloggen verdien je eenmaal ook TvhJ punten en gezien de incestpraktijken in Hamburg zijn ze duidelijk op de eerste plek uit. Ik wil de fans van de Boeing daarom wel geruststellen dat wij het er niet bij laten liggen en ook hier voor het maximaal haalbare zullen gaan! Te beginnen met het eindigen met een matige limerick.

Limerick

Met de escalatiedames gingen wij naar Delden

Daar wij ons PD-claim te laten gelden

Met veel trommelgebons