Batavierenrace

Elk jaar doet er een team mee aan de Batavierenrace vanuit Harambee. De Batavierenrace is het grootste studentensportevenement van Nederland, sinds 2012 is deze estafetteloop ook de grootste ter wereld, met meer dan 8000 deelnemers. De Batavierenrace is een studentenestafette over ruim 175 km in 25 etappes, van de universiteit van Nijmegen naar de universiteit van Enschede. Er zijn drie ploegen; nacht, ochtend en middag, die in busjes naar de etappe wissels worden gereden. Er wordt elk jaar flink aangemoedigd langs de route, zeker bij de laatste etappe die finished op de U-track. Waarna een groot feest op de campus losbarst.

Dit jaar zal de Batavierenrace plaatsvinden op 28 en 29 april.

Wil je meer informatie over de Batavierenrace of over het meedoen hieraan? Mail dan naar ac(at)harambee.nl